#2017BestNine - De verhalen achter mijn meest gelikete IG foto's

Mijn negen meest gelikete Instagram foto's van het afgelopen jaar volgens 2017BestNine.com! Zo leuk om te zien. Ik las bovendien ook dat ik in 2017 maar liefst 148 foto's heb gepost, waarvoor ik in totaal 17442 likes heb gekregen. Wow. Heel erg bedankt daarvoor! Hier volgen de verhalen achter mijn negen meest geliefde foto's.

KENSINGTON PALACE

Afgelopen juni gingen Kristof en ik naar Londen. Deze foto postte ik op Instagram ter voorbereiding want het was een throwback naar ons Londen-reisje in 2016. Fantastische stad vind ik het. Ik ga daar met plezier elk jaar naartoe!

SKY ABOVE ME. EARTH BELOW ME. FIRE WITHIN ME

Opnieuw een foto uit Londen. Dit keer eentje van dit jaar. Ik herinner mij deze dag nog alsof het gisteren was omdat ik mij toen enorm goed voelde. In de voormiddag gingen we naar Notting Hill, daarna liepen we wat over Carnaby Street en Regent Street en gingen we high-tea'en in Sketch, vervolgens trokken we naar de Sky Garden en nadien naar Greenwich. Een druk, maar heel aangenaam dagje. Op deze foto sta ik op het Insta-famous plekje waar je de Big Ben mooi kunt zien. Vlak voor we de boot naar Greenwich namen hadden we nog wat tijd over dus besloten we hierheen te trekken. Tof!

WHEN YOU HAVE A JETLAG-DAY AND YOU JUST BE LIKE...

In Bali zorgden we ervoor dat er voor onze eerste dag niets op de planning stond omdat ik nogal last kan hebben van een jetlag. Een soort van jetlag-dag voor mij dus. De ideale manier om de buurt rondom ons hotel wat op ons gemak te kunnen verkennen. Zo zijn we op de één of andere manier ook in het 3D Dream Museum beland. Super leuk was dat. Eventjes weg uit de hitte en de drukte en relaxed doorheen het museum wandelen terwijl we leuke foto's trokken. I'm the angel, obviously.

DOWNTOWN MIAMI SKYLINE

Miami throwback! Ik herinner mij nog dat ik deze foto snel getrokken heb vanuit de auto. We waren volgens mij op de heen- of terugweg van een dagje strand in Key Biscayne. Zo leuk dat het daar was. Als ik kon dan vertrok ik onmiddellijk terug.

'EMOTIONS WERE LIKE WILD HORSES AND IT REQUIRED WISDOM TO BE ABLE TO CONTROL THEM' -PAULO COELHO

Hier schreef ik al eerder een volledig artikel over. Zo leuk om tussen de wilde paarden te kunnen wandelen. Ik voelde mij er volledig thuis.

CAUSE I'M OBSESSED WITH THIS PLACE! DEFINITELY WOULDN'T MIND LIVING HERE FOR A LITTLE WHILE

Ben je zelfs wel in Bali geweest als je geen foto hebt genomen op deze basic foto-plaats? Haha. De Tegallalang rijstvelden zijn zo ontzettend mooi. Vlak voor we binnen gingen kon je hier een foto nemen en uiteraard heb ik dat ook gedaan. We waren redelijk vroeg daar dus er was nog vrijwel geen volk. Handig.

I WILL, FOREVER AND ALWAYS, BE THE FIRST PERSON TO CALL PARIS OVERRATED. FOR A CITY THAT HAS SUCH A BIG REPUTATION FOR FASHION, ELEGANCE AND ROMANCE I FEEL LIKE IT'S REMARKABLY SCRUFFY. YET, HERE I AM ONCE AGAIN. I SOMEHOW ALWAYS END UP HERE ANYWAYS. WEIRD.

Parijs! Ik heb al vaker verteld dat ik niet de grootste Parijs-fan ben, maar toch beland ik er dikwijls terug. De stad is nu eenmaal makkelijk te bereiken vanuit België. En als je er dan toch bent kan je maar beter een foto gaan nemen voor de Eiffeltoren. Just because.

COLORED HOUSES EVERYWHERE

Tijdens onze citytrip in Praag kwamen we constant mooi gekleurde huisjes tegen. Ik vond het wel wat hebben. Het fleurt een stad gelijk enorm op!

LIFE IS TRICKY, BABY. STAY IN YOUR MAGIC

Wederom een foto uit Bali. Zoals jullie misschien al wel weten ben ik een echte planner, en had ik ook voor onze reis in Bali alles tot in de details uit gespeculeerd. Onze chauffeur dacht daar echter anders over en bracht ons naar plaatsen waar we nog nooit van gehoord hadden. Deze dag liep voor ons dus volledig niet volgens plan. Ik kan mij nog zo goed herinneren hoe ik mij toen voelde. Voor mij, als doorweekte planner, was het zo moeilijk om van mijn schema af te wijken. Op deze foto was ik mij dus gegarandeerd zorgen aan het maken over waar de dag ons nog zou brengen. Achteraf gezien is dat natuurlijk stom en weet ik dat ik wat meer 'go with the flow' moet zijn, maar enfin. Als ik erop terugkijk kan ik er wel om lachen. Net na het nemen van deze foto begon het overigens ook te regen, waardoor we niet zo lang op deze bestemming zijn kunnen blijven. Tegenslagen, much? Haha.

Wat voor foto's post jij graag op Instagram?

10 opmerkingen

1. Leuk om zo’n overzichtje te zien. Ik plaats veel over Parijs en kiekjes uit mijn dagelijks leven of wat ik mooi vind :)

Reacties
    1. Dankjewel. Ik post ook gewoon wat ik mooi vind. Ik denk daar niet al teveel over na en hou niet zozeer rekening met wat populair is en wat niet :)

Verwijderen
  2. Mooie foto's. Ik plaats het liefst mijn vakantiefoto's. Vaak niet live vanaf vakantie, maar lekker thuis vanaf de bank of vanuit de trein, haha.

Reacties
    1. Dankje. Live posten vanaf vakantie probeer ik ook te vermijden. Dat doe ik ook liever achteraf, wanneer ik terug thuis ben. Lekker makkelijk :)

Verwijderen
  3. Die laatste foto is echt leuk! Ik vind zo'n spontane reisfoto's altijd zo leuk. Ik post ook echt het meeste van mijn reizen. Al ben ik er wel al wat in geminderd. Als ik vroeger op reis ging en bijvoorbeeld een tijdje geen Wi-Fi had, en 's avonds dan weer wel of zo, dan kon ik er echt 5 ineens posten of zo, haha! Mijn vriendinnen zeiden altijd dat ze mij wilden ontvolgen als ik op reis vertrok ;-)

Reacties
    1. Dankjewel :) Zelf vind ik reisfoto's ook altijd het leukst om te posten. Zo plezant ook altijd. En haha, herkenbaar, zo alles willen delen. Ik deed dat vroeger ook. Tegenwoordig heb ik die behoefte gelukkig minder :)

Verwijderen
  4. Het valt mij op dat je meest gelike'te foto's van op vakantie zijn, maar hoe kan het ook anders ;) Ik post graag wat ik eet op Instagram, haha!

Reacties
    1. Haha, ja. En foto's van eten kan ook gewoon natuurlijk. Altijd een succes ;)

Verwijderen
  5. Leuk al die reis foto's in je top 9! Die van Parijs is ook erg mooi.
    Fijne jaarwisseling!

Reacties
    1. Dankjewel. Heel lief :) Hopelijk heb jij ook genoten van de jaarwisseling!