Reisverslag Florida - Dag 14

Miami Beach, Ocean Drive, Holocaust Memorial, Fort Lauderdale, Carrie B Cruise en de Miami Skyline. We deden het vandaag allemaal!

Ocean Drive

We stonden op om 7u, ontbeten met cornflakes (Yum! Die is hier zo lekker!), en gingen naar de Ocean Drive. Daar wandelden we wat rond en gingen we eventjes naar het strand. Wat is het hier mooi. Precies alsof we in een film rondlopen. Ok, nee, heel eerlijk? Het doet me super hard aan Grand Theft Auto denken. Haha.

Fruity Pebbles. Lekkerste cornflakes OOIT!

Holocaust Memorial

Vervolgens rijden we door naar het Holocaust Memorial. En wauw. Wat is dat indrukwekkend. Kippenvel! Dat moet je gewoon gezien hebben als je in Miami bent. Echt de moeite. Een bezoekje duurt niet lang maar pakt toch wel eventjes op de adem.

Fort Lauderdale

Na de middag hadden we in Fort Lauderdale een boottocht geboekt bij Carrie B Cruise dus vertrokken we op weg naar daar zodat we zeker op tijd zouden zijn. En gelukkig maar, want wat was dat moeilijk te vinden! Maar hey, het is ons toch gelukt ;)

Starbucks

Omdat we een beetje te vroeg waren gingen we eerst wat eten bij Starbucks op Las Olas Blvd. Gezellig. En lekker én leuk; want Starbucks' wifi - halleluja!

Carrie B Cruise

En toen was het tijd voor de Carrie B Cruise. We voeren langs ontzettend mooie villa's, indrukwekkende jachten van mensen zoals Johnny Depp en Steven Spielberg en zagen opnieuw dolfijnen. Daar kan ik echt maar geen genoeg van krijgen. Het blijft gewoon indrukwekkend om te zien :)

Van Steven Spielberg.
Van Johnny Depp.

Strand

Na onze boottocht gingen we opnieuw naar de Starbucks op Las Olas Blvd en daarna reden we terug naar het hotel, om daarna weer wat tijd te spenderen op het strand. Zalig! Al vond ik het niet zo plezant dat er 's avonds mensen op het strand kwamen vissen en mega grote/mooie vissen uit het water haalden. Ugh.

Little Brazil

Avondeten deden we in Little Brazil; een Braziliaans restaurantje met best lekkere gerechtjes.
Daarna besloten we nog eventjes naar Watson Island te rijden om de Miami Skyline goed te kunnen zien, en reden we door naar de Ocean Drive by Night. Mooi! En druk! Haha.

Slaaptijd

Hoog tijd om te gaan slapen nu. Morgen is het al de laatste volledige dag in Florida. Wat gaat de tijd toch snel vooruit als je het goed hebt.